Menu
Your Cart

Nelli-Kai Kallas

Droone tuuakse meile vähe, kuid kuna tegemist on üldjuhul kalli tehnikaga, on korrektne kontroll tähtis. Mõned näpunäited mida jälgida: 1. Odavamad droonid (kuni 50€) kontrollime lihtsalt lennates. Kui ilusti lendab, puldil kõik nupud toimivad ja kuskilt droon katki ei ole, siis on kõik korras...
KOMISJONILEPINGU VORMISTAMINE- tähtaeg 90 päeva - 30% meie juurdehindlus tavakliendile. Kui saadetakse kaupa, millele vaja teha leping, siis lähtume hindadest, mis on toodete peal kirjas. Programm arvutab ise, kuid laseme adminnil (Kerstin, Jaanika, Natalja, Rauno) hinnad muuta.  - soodu..
Luutari esindused võtavad igapäevaselt vastu suurtes kogustes erinevat kaupa ja võib juhtuda, et mõni toode on (peidetud)defektiga, varastatud, mustas nimekirjas vms. Samuti võib meie mustas nimekirjas kohata inimesi, kes on käitunud meie ettevõtte, ettevõtte töötajate või varaga halvasti. Kui..
Luutari pantidest suurema osa moodustavad mobiiltelefonid. Telefonidel on palju võimalusi erinevateks peidetud defektideks ja seetõttu on vaja kaup korrektselt üle kontrollida, et minimaliseerida riski defektiga toote vastuvõtmiseks. Nimekiri, kuidas mobiiltelefoni õieti on kontrollida on järgmi..
Televiisorid on kallis ja õrn kaup. Neid tuuakse vähem kui muud kaupa ja seega ei saa nende kontrolli vähem põhjalikult teha. Mõned näpunäited teleka kontrolliks: 1. Välimus- peab olema terve, ekraanil ei tohi olla triipe/laike, tugevaid kriime. 2. Ühenda sülearvutiga, lülita televiisor si..
Luutaril on suur üle-eestiline e-pood ja erinevaid kaupu ostetakse igapäevaselt. Üks variant, kuidas klient oma ostetud toote kätte saab, on kaup koju tellida Omniva pakiautomaadi või kulleriga. Kuidas aga õigesti Omniva pakisilte ning kullerikutseid vormistada, sellest saadki siin artiklis tead..
Luutaril on suur üle-eestiline e-pood ja erinevaid kaupu ostetakse igapäevaselt. Üks variant, kuidas klient oma ostetud toote kätte saab, on kaup koju tellida Itella Smartposti pakiautomaadi või kulleriga. Kuidas aga õigesti Smartposti pakisilte ning kullerikutseid vormistada, sellest saadki sii..
Kauba müükipanek on kontorites väga igapäevane tegevus. Kuidas seda teha? Vot nii ↙KULD | HÕBE Kulda/hõbedat müüki tõstes on vaja läbida 3 etappi: 1. Programmis lepingu vaates “Pane müüki” müügihinnaga alati 0€!  2. Leping tuleb tõsta pandikaustast ümber g+k kausta! – Kuna kaup..
Peale kulla kontorist ära saatmist tuleb varsti ka kulda kanda. Samuti ka seifist müügi puhul. Kuna tegemist on tähtsa tehinguga, mida igakuiselt vaja teha on, siis selle kohta ka väikene õpetus. Kui Svetlana helistab ja palub kanda kulda/hõbedat, siis haara paber ligidale ja kirjuta ülesse in..
Iga kuu viimasel kuupäeval on Luutari esindustes aruandepäev. Võtame kõik numbrid kokku- vaatame, kas kõik lepingud vastavalt kaubale on korrektselt olemas ja et kulla/hõbeda aruanne klapiks. Aruanne koosneb 5’st tabelist: 1. Rahade seis kuu viimasel päeval 2. Kulla aruanne 3. Hõbeda aruanne..
Rõõm on tervitada tagasi DPD-d meie transpordivalikute hulgas! Saame esindustest pakke välja saata kasutades pakiautomaate või hoopis kullerteenust. Mõningad kontorid on saanud juba DPD pakisilti ka vormistada, aga kes ei veel ei ole jõudnud, siis juhend on siin: PRINDI PAKISILT LÄBI PROGRAMMIK..
- Ehete remonditeenuse vormistamine ei käi läbi programmi. Hilisem tasumine- käib. - Tasu töö eest kohe maksma ei pea. Tasutakse, kui remont on juba teostatud ja klient oma ehtele järgi tuleb. - Umbkaudse hinnavahemiku remonditööks saame vaadata hinnakirjast, kuid kui klient soovib täpset hin..
Osaniku sisse-ja väljamakset teeme vaid Svetlana palvel ja tema öeldud summas. Seda teeme üldjuhul siis kui kassa on miinuses ja pangast sel hetkel juurde saada ei ole. Seega transpordime raha reservkassast tavakassasse. OSANIKU SISSEMAKS Näiteks: Svetlana helistab ja palub teha osaniku ..
Showing 1 to 13 of 13 (1 Pages)