Kuidas Windowsi telefone vastu võtta ja müüa?
- Versioon: V200307
- Lisatud: 07.03.2020
- Artikkel aitasid kirjutada: Nelli-Kai Kallas
Mis on Windows Phone?
Microsofti välja töötatud mobiilne op.süsteem Windows Phone ilmus 11. oktoobril 2010. 21. oktoober 2010 algas uuel platvormil põhinevate esimeste seadmete tarnimine. Aastal 2019 teatas Microsoft ametlikult, et Windows 10 Mobiilitugi lõpetatakse 10. detsembril 2019; Seda süsteemi kasutavate mobiilseadmete omanikel soovitatakse üle minna Androidi või iOS-iga seadmetele.
Seoses sellega ei tööta see Windows telefon enam täielikult. See hõlmab endast järgmist:
- Microsofti konto
- Rakenduste pood
- Navigatsioonikaardid
- Rakendused, mida värskendati pärast 01.01.2020
- Adobe Flash-i kasutavad saidid.
- Ja muud parameetrid.
- Kõik tavatelefoni funktsioonid
- Kvaliteetse kaamera funktsioonid
- Interneti-brauser
- Internetis käivitatud saidid (välja arvatud saidid koos Adobe Flashiga)
Miks ostame ja müüme Windowsi telefone, kui nad on “kustunud”?
- Paljude klientide jaoks on oluline telefoni enda, mitte nutitelefoni funktsioon
- Telefon töötab Internetis (sh suhtlusvõrgustikes) jätkuvalt vabalt
- Kõrg kvaliteediga seadmed
- Suure võimsusega riistvara, samuti Carl Zeiss kaamerad
- Madal hind
Milliseid telefone ning mis ulatuses me aktsepteerime?
- Windows Phone 7 - keelatud (isegi komisjoni).
- Windows Phone 8 - anname 25% vähem kui Androidi ja iOS-i telefonidele
- Windows Phone 8.1 - anname 20% vähem kui Androidi ja iOS-i telefonidele
- Windows 10 Mobile - anname 15% vähem kui Androidi ja iOS-i telefonidele
Mida on selle telefoni müümisel oluline arvestada?
Tuleb meeles pidada, et inimesed tahavad sageli osta kõike odavat, kuid nad ei tunne telefone hästi. Võetakse sageli kõige odavam. Seoses sellega on TÄHTIS teavitada klienti kohe eespool nimetatud punktidest. Mis selles telefonis ei tööta ja mis töötab. Seega, kui klient vajab rakenduse funktsioone, siis ÄRGE müüge seda seadet talle. Võite alati öelda: "Sellesse telefoni pole võimalik programme alla laadida, kuid võite vabalt kasutada Interneti, kaamera ja telefoni funktsioone."
NB! Kui seda teavet kliendile ei edastata ja seetõttu nõuab klient vahetust või raha tagastamist, võib töötaja saada hoiatuse.