Menu
Your Cart

HelpDesk|KKK juhend

Selles kategoorias kirjeldatakse, kuidas seda andmebaasi kasutada ja kuidas meid selle arendamisel aidata.

Õnnitlused kõigile Luutar HelpDeski projekti käivitamise puhul! Pikka aega liikusin selle sammuni ja lõpuks selle ka algatasin. Nüüd on vaja veel palju tööd ära teha ja ma tõesti loodan, et olete aktiivsed ja aitate mind sisu loomisel/täitmisel. Peame kirjutama palju artikleid, tegema kvalite..
Kuidas artiklit lisada | redigeerida? - V191128 - HelpDesk|KKK juhend..
Et avada pilet, näiteks kauba tellimiseks - on vaja toimida järgmiselt:..
Luutar HelpDesk – projekt on mõeldud abistama Luutar OÜ töötajaid nende igapäevases töös. Nii vanadel kui uutel on mõnikord keeruline kõiki juhiseid ja ülesandeid oma mällu talletada ja selleks kogume need kõik ühte kohta. Selle projekti abil saame: Uute võimaluste ja tehnoloogiate tundm..
Tooted 1 kuni 4, kokku 4 tootest (1 lehekülge)