Kuidas vormistada ehete remonditeenust?
- Versioon: V200107
- Lisatud: 07.01.2020
- Muudetud: 07.01.2020
- Ehete remonditeenuse vormistamine ei käi läbi programmi. Hilisem tasumine- käib.
- Tasu töö eest kohe maksma ei pea. Tasutakse, kui remont on juba teostatud ja klient oma ehtele järgi tuleb.
- Umbkaudse hinnavahemiku remonditööks saame vaadata hinnakirjast, kuid kui klient soovib täpset hinda, saame saata ehte remonti ning sealt Natalja võtab kliendiga hinna suhtes ühendust.
- Remonditeenus võtab aega keskmiselt 2-3 nädalat koos saatmistega.
- Remonti minevad ehted saadame Jõhvi esindusse ja sealt edasi tegeleb Ilona.
- Küsimustega remondi kohta saab pöörduda Natalja poole.
- Kui võtame ehteid remonti, tuleb teha IGA EHTE KOHTA ÜKS TALONG. Kui klient toob remonti 3 kaelaketti, tuleb need teha erinevate talongide peale.
- Kui klient keeldub remondist ning/või ei saa remonti teha, võetakse konsultatsioonitasu 3 €.
Esindustes on olemas remonditalongid. Kui klient toob
remonti näiteks kaelaketi, siis vormistada remonditalongi?
1. Vastu võttes tuleb ära täita kõik väljad v.a. tehtud tööd, tasu, väljastuskuupäev
ja seadme vastu võtnud.
2.
Firma- Luutar OÜ
Aadress- esinduse aadress (nt. Posti 26.
Haapsalu)
Seade- sinna lahtrisse tuleb
kirjutada toote nimi, proov, kaal. Kettide puhul oleks hea lisada pikkus/laius ning sõrmuste
puhul suurus.
Vastuvõtja- teenindaja allkiri
Tingimustega nõus – kliendi allkiri
Viga- Mida on vaja remontida, mis on
katki? (Nt. Lukk katki, vajab lukust 12cm jootmist, puhastus, graveering jne.)
Kontaktisik- Kliendi nimi
Telefon- Kliendi telefoni nr.
Kindlasti lasta kliendil tel. nr ka üle kontrollida, telefoni kaudu saame
kliendiga ühendust kui ehte peale remonti tagastada saame.
Remonditüüp tuleb vastavalt märkida.
Üldjuhul tasuline remont.
Vastuvõtukuupäev- millal klient ehte
remonti tõi?
Tasu- Ei märgi, märgib Natalja.
Väljastuskuupäev- Märgid siis, kui
klient oma tootele järele tuleb.
Seadme vastu võtnud- Kliendi allkiri,
kui ehte kätte sai.
3. Remonditalongil on 3 lehte. Valge, kollane ja roosa. Roosa
läheb kliendile, kollane jääb esindusse ning valge saadad koos ehtega Jõhvi
esindusse remonti.
Kui
klient tuleb ehtele järgi:
- Kui ehe tuleb remondist, on seal kaasas ka lipik infoga. See on vajalik
programmis kande tegemiseks.
- Kontrolli ka ise ehe üle, et viga oleks parandatud.
- Võta
kliendi käest roosa lipik, mis tal vormistamisest alates käes on.
- Näita kliendile ehet, et ta vaataks kas viga sai parandatud ja et kõik talle sobiks.
- Võta kõik 3 remonditalongi poolt kokku ning täida peamine leht (väljastuskuupäev
ja kliendi allkiri).
- Nüüd tee programmis kanne. „Kassa- tee uus kanne- teenustööde müük“
- Enne ära salvesta, kui kliendilt raha võtad.
- Kui rahaga on arveldatud, siis salvesta ja saad orderdi printida. Üks
allkirjastatud pool jääb kontorisse (klammerda 3me talongi poolega koos kokku) ja teine läheb kliendile. Meie
allkirjastatud pool läheb järgmine päev päevakassat jagades aruande kausta
teenustöö tabelisse.