Menu
Your Cart

Kuidas vormistada ehete remonditeenust?

Kuidas vormistada ehete remonditeenust?
  • Versioon: V200107
  • Lisatud: 07.01.2020
  • Muudetud: 07.01.2020
  • Ehete remonditeenuse vormistamine ei käi läbi programmi. Hilisem tasumine- käib.
  • Tasu töö eest kohe maksma ei pea. Tasutakse, kui remont on juba teostatud ja klient oma ehtele järgi tuleb.
  • Umbkaudse hinnavahemiku remonditööks saame vaadata hinnakirjast, kuid kui klient soovib täpset hinda, saame saata ehte remonti ning sealt Natalja võtab kliendiga hinna suhtes ühendust.
  • Remonditeenus võtab aega keskmiselt 2-3 nädalat koos saatmistega.
  • Remonti minevad ehted saadame Jõhvi esindusse ja sealt edasi tegeleb Ilona.
  • Küsimustega remondi kohta saab pöörduda Natalja poole.
  • Kui võtame ehteid remonti, tuleb teha IGA EHTE KOHTA ÜKS TALONG. Kui klient toob remonti 3 kaelaketti, tuleb need teha erinevate talongide peale.
  • Kui klient keeldub remondist ning/või ei saa remonti teha, võetakse konsultatsioonitasu 3 €.



Esindustes on olemas remonditalongid. Kui klient toob remonti näiteks kaelaketi, siis vormistada remonditalongi?

1. Vastu võttes tuleb ära täita kõik väljad v.a. tehtud tööd, tasu, väljastuskuupäev ja seadme vastu võtnud.
2. 

     Firma- Luutar OÜ
    Aadress- esinduse aadress (nt. Posti 26. Haapsalu)
    Seade- sinna lahtrisse tuleb kirjutada toote nimi, proov, kaal. Kettide puhul oleks hea lisada pikkus/laius ning sõrmuste puhul suurus.
    Vastuvõtja- teenindaja allkiri
    Tingimustega nõus – kliendi allkiri
    Viga- Mida on vaja remontida, mis on katki? (Nt. Lukk katki, vajab lukust 12cm jootmist, puhastus, graveering jne.)
    Kontaktisik- Kliendi nimi
    Telefon- Kliendi telefoni nr. Kindlasti lasta kliendil tel. nr ka üle kontrollida, telefoni kaudu saame kliendiga ühendust kui ehte peale remonti tagastada saame.
   Remonditüüp tuleb vastavalt märkida. Üldjuhul tasuline remont.
   Vastuvõtukuupäev- millal klient ehte remonti tõi?
    Tasu- Ei märgi, märgib Natalja.
    Väljastuskuupäev- Märgid siis, kui klient oma tootele järele tuleb.
    Seadme vastu võtnud- Kliendi allkiri, kui ehte kätte sai. 

3. Remonditalongil on 3 lehte. Valge, kollane ja roosa. Roosa läheb kliendile, kollane jääb esindusse ning valge saadad koos ehtega Jõhvi esindusse remonti. 


Kui klient tuleb ehtele järgi:
- Kui ehe tuleb remondist, on seal kaasas ka lipik infoga. See on vajalik programmis kande tegemiseks.
- Kontrolli ka ise ehe üle, et viga oleks parandatud.

- Võta kliendi käest roosa lipik, mis tal vormistamisest alates käes on.
- Näita kliendile ehet, et ta vaataks kas viga sai parandatud ja et kõik talle sobiks.
- Võta kõik 3 remonditalongi poolt kokku ning täida peamine leht (väljastuskuupäev ja kliendi allkiri).
- Nüüd tee programmis kanne. „Kassa- tee uus kanne- teenustööde müük“ 


- Enne ära salvesta, kui kliendilt raha võtad.
- Kui rahaga on arveldatud, siis salvesta ja saad orderdi printida. Üks allkirjastatud pool jääb kontorisse (klammerda 3me talongi poolega koos kokku) ja teine läheb kliendile. Meie allkirjastatud pool läheb järgmine päev päevakassat jagades aruande kausta teenustöö tabelisse. 



Loe hoolikalt läbi
Teave on kirjutatud põhjusega. Lugege hoolikalt läbi ja tehke sellest endale kasu
Proovi aru saada
Seda on mõttetu meeles pidada. Proovi aru saada tähendusest.
Küsi, kui raske
Parem on küsida, kui info pole selge.
Soovita idee
Kas teil on midagi lisada? Paku ja paranda. Kirjuta kommentaar või e-meil.

Lisa arvamus

Märkus: HTML kood ei ole lubatud!
Halb Hea
Captcha