Menu
Your Cart

Mis ja milleks on Luutari teenindajate HelpDeski projekt?

Mis ja milleks on Luutari teenindajate HelpDeski projekt?
  • Versioon: V191119
  • Lisatud: 17.11.2019
  • Muudetud: 18.11.2019

Luutar HelpDesk – projekt on mõeldud abistama Luutar OÜ töötajaid nende igapäevases töös.
Nii vanadel kui uutel on mõnikord keeruline kõiki juhiseid ja ülesandeid oma mällu talletada ja selleks kogume need kõik ühte kohta. Selle projekti abil saame:

  1. Uute võimaluste ja tehnoloogiate tundmaõppimine – kui avaldatakse olulisi töö ja hindamist mõjutavaid uudiseid, avaldatakse need siin.
  2. Leidke kiiresti vastused meie küsimustele – kõik töö olulised küsimused ja selle nüansid avaldatakse ja arutatakse läbi.
  3. Kaupade ja tarbekaupade tellimuste täitmine – kontoris nõutavad tarbekaubad või kliendi soovitud kaubad töödeldakse nüüd läbi selle saidi, mis hõlbustab nende jälgimist.
  4. Aidates teistel otsida kasulikke materjale – nüüd saavad kõik anda kolleegi küsimusele nõu, saates sellel saidil vajaliku artikli.
  5. Kõigi kontorite süsteemide võrdsustamiseks ühes üldises plaanis – tihtipeale, tulles asendama mõnda teise kontorisse, tuleb ette, et erinevad töötajad teevad oma tööd erineval viisil, mis on väga halb. Seetõttu on selle projekti juhised mõeldud töösüsteemi ühtsemaks muutmiseks kõigis kontorites.
  6. Vähendage administraatorite töökoormust – Paljud probleemid on sageli üksluised ja nende lahendamine võtab administraatoril palju aega. Nüüd saavad paljud töötajad ise oma probleemi lahendada, ilma et administraatori tähelepanu segaksid.
  7. Ja palju muud.

On väga oluline osaleda andmebaasi laiendamises ja täiendamises. Vajame uusi artikleid, tõlkeid, ekraanipilte, videojuhiseid või lihtsalt arvamust artiklite kohta (näiteks fraasid "Jama” “Ei ole nii" "Vale" vms pole lubatud. Kui teil on kommentaar, tuleb seda üksikasjalikult kirjeldada, et seda saaks parandada :) 

Oma mõtteid saate kirjutada allpool arvustustesse =)


Projekti abistamiseks kõik vajaliku saate teada siit:
https://juhendid.ee/index.php?route=product/product&product_id=47

Uue pileti avamise või uue tellimuse vormistamise kohta saate teada siit:
https://juhendid.ee/index.php?route=product/product&path=59&product_id=41

Kuidas uusi artikleid luua, leiate siit:
https://juhendid.ee/index.php?route=product/product&path=59&product_id=36

Osaleme aktiivselt sisu täitmisel ja teiste abistamisel.


PS: HELPDESKI korrektse vaatamiseks vaja paroolitega siseneda. Paroolid saab teada Jurilt.
PS2: MOMENDIL ON ENAMUS ARTIKLEID VEEL TEISTESSE KEELTESSE TÕLKIMATA. INFOT SAAB LAIENDADA (VÕI INFO ON LAIENDAMISEL)

Loe hoolikalt läbi
Teave on kirjutatud põhjusega. Lugege hoolikalt läbi ja tehke sellest endale kasu
Proovi aru saada
Seda on mõttetu meeles pidada. Proovi aru saada tähendusest.
Küsi, kui raske
Parem on küsida, kui info pole selge.
Soovita idee
Kas teil on midagi lisada? Paku ja paranda. Kirjuta kommentaar või e-meil.

Lisa arvamus

Märkus: HTML kood ei ole lubatud!
Halb Hea
Captcha